Több száz híres magyar és nemzetközi grafikus által tervezett, eredeti kis- és nagy méretű plakát a Budapest Poster Gallery Shop-ban
Hírek rovat cikkei
1999 cikk
Yamato és az Oroszlánok
A 20 éves jubileumi koncertturné után újra Magyarországon, vadonatúj műsorral lép fel a japán Yamato, taiko-dob együttes.

A nappali ékszere
A kristályüveg ékszereiről világhírűvé vált Swarovski luxusmárka ékszerré varázsolta az LG Electronics új ívelt OLED tévéjét.

Új lakberendezési bolt a belvárosban
Szeptember elején megnyitott a Style Center by Müller Mónika lakberendezési üzlet a belvárosban.

Trendteremtő kéziporszívó
Tíz éve, 2004-ben született meg az Electrolux Ergorapido 2in1 kéziporszívó. A világ több mint 70 országában értékesített trendteremtő porszívó nem véletlenül lett milliók kedvence: nem csak kényelmesebbé tette a takarítást, de bebizonyította, hogy egy porszívó is lehet szép.

Organikus elképzelés, természetbe nyíló mennyezettel
Lezárult az LG Electronics „Érezd az LG OLED-stílust” elnevezésű enteriőr-tervező pályázata. A szakértő zsűri 53 beérkezett pályaműből választotta ki a legjobbakat, az első és második helyezettet, valamint a három különdíjast. A közönségszavazás 2014. augusztus 31-ig tovább folytatódik a pályázat weboldalán.

Szavazzon az Electrolux Design Lab közönségdíjasára!
Magyar versenyzőre is szavazhat a közönség az Electrolux Design Lab formatervezői verseny közönségszavazásán. A szavazók az elődöntőbe jutott 35 pályázó közül választhatják ki kedvencüket, akit a zsűri a novemberi döntőn a közönségdíj nyerteseként hirdet majd ki.

Takarítás alaposan és könnyedén
A felmosás nem tartozik a legkedveltebb házimunkák közé, mégis szükség van rá a portalanítás és a fertőtlenítés miatt. A forró gőz használata ezt a munkafolyamatot egyszerűbbé és könnyebbé teszi, kiváltja a vegyszerhasználatot és mégis hatékonyan veszi fel a harcot a szennyeződésekkel, köztük a baktériumokkal is. A Russell Hobbs Steam & Clean néven most két, praktikus, gőzzel működő padlóápoló készüléket is kínál, egy egyszerűbb kidolgozásút és egy nagyobb kapacitásút.

Milyen egy tipikus magyar reggel?
Korán kelő nép a magyar, a többség 6 óra előtt (38%), vagy 6-7 óra között (38%), az ébresztőóra első csörgésére kipattan az ágyból – derült ki az IKEA magyarok reggeli szokásait vizsgáló friss kutatásából. 5 perc alatt kiválasztjuk a ruháinkat, és maximum 1 óra alatt el is hagyjuk a házat. 16%-unk némi szerelmi légyottal indítja a napot, de alapvetően a kávétól indulunk be (57%). 28%-unk inkább egy kis netezéssel tér magához, 18% az okostelefonját és a közösségi csatornákat böngészi.

Középpontban a háló és a fürdő
Az új, 2015-ös IKEA-katalógus a hálószobákra és a fürdőszobákra fókuszál