Mesébe illő csokigyár

Csendes Eszter
2012. október 29. 07:59

A gyerekek és a gyermeklelkű felnőttek titkos vágyainak sorában valószínűleg az első öt között szerepel egy csokigyárban tett látogatás. Számunkra valósággá vált a múlt héten. A chocoMe új, angyalföldi csokoládémanufaktúrájának avatásán nemcsak megkóstolhattuk a karácsonyi kollekciót, de betekintést nyerhettünk a csokoládékészítés rejtelmeibe is a nem mindennapi környezetben.

  chocoMe
A kézzel készült, személyre szabható magyar csokoládé sikertörténetének fontos állomása az új, 300 nm2-es angyalföldi üzem, ahol maga a tulajdonos, Mészáros Gábor chocolatier vezetett körbe minket.
Az új épületet Ebedli Gyula belsőépítész tervezte, ahogy a chocoMe csomagolását, az ékszerdoboz szerű bemutatótermet és a teljes arculatot is. Az új üzem tervezése a termék filozófiájával teljes összhangban történt, ezért alkalmazott a designer egy termelőüzemhez képest szokatlan, formabontó megoldásokat. Szinte mesébe illő, ahogy a látogatók az óriási méretű lila kapu alatt áthaladva, egy szintén lila kristályfal-folyosón végigsétálva bejutnak a váratlan színvilágú kézműves műhelybe, ahol már a 2012-es karácsonyi kollekció készül, az ünnepekre jellemző ízekkel és illatokkal. Köztük olyan különlegességeket is találunk, mint a tahiti vaníliaporral fűszerezett, tengeri-sós, karamell ízű csokoládé pasztillás, pekándiós tejcsoki, vagy a 23 karátos ehető arannyal meghintett, kandírozott narancsos, szegfűszeges étcsoki.
A fiatal, alig hároméves vállalkozás már spanyol, francia, svájci, osztrák, cseh, szlovák, román, svéd és litván piacokra is termel, és nemrég elnyerte a Magyar Brands 2012 díjat, és az „Év Webshopja” bronzérmet is.


 

1/7

Chocome

Mészáros Gábor és Ebedli Gyula a kapuban

A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért!
Ajánlott cikk címe: Mesébe illő csokigyár
Hozzászólások
cica-luca
2012. november 9. 07:52

Újabb PR cikk a KAKA-me hírverésére! Ingyen zabáltatják a csokijukat vagy miért van mindenki beájulva ettől a marketingblöfftől? Csak a címkéket kell megnézni és látható, hogy miért is íródott a cikk. Azt, hogy amerikai ötletet nyúltak le azt miért nem írja meg senki? Ja, hogy akkor be kéne ismerni, hogy az egész magyar sajtót palira vették, a bloggerek nem ismerik a google keresőt, és mégy egy magyar termékdíj is kirepült! Az eredeti ötlet és a csokikreáció webcíme: http://www.chocomize.com/ , na ″Csillag″-om, ehhez írj valamit

cica-luca
2012. november 9. 07:51

Újabb PR cikk a KAKA-me hírverésére! Ingyen zabáltatják a csokijukat vagy miért van mindenki beájulva ettől a marketingblöfftől? Csak a címkéket kell megnézni és látható, hogy miért is íródott a cikk. Azt, hogy amerikai ötletet nyúltak le azt miért nem írja meg senki? Ja, hogy akkor be kéne ismerni, hogy az egész magyar sajtót palira vették, a bloggerek nem ismerik a google keresőt, és mégy egy magyar termékdíj is kirepült! Az eredeti ötlet és a csokikreáció webcíme: http://www.chocomize.com/ , na ″Csillag″-om, ehhez írj valamit Kedves Edina, részben épp arról szól az írás, hogy a ChocoMe inkább marketingben komoly, mint termékben. Azt is tudom, hogy az ötlet egy amerikai eredeti francia másolatának a másolata. A szövegben pedig sok más termék is előkerül, a képeken egyáltalán nem is szerepel ChocoMe - nem véletlenül. A linkek jó része is versenytársaikra mutat.

cica-luca
2012. november 9. 07:50

Újabb PR cikk a KAKA-me hírverésére! Ingyen zabáltatják a csokijukat vagy miért van mindenki beájulva ettől a marketingblöfftől? Csak a címkéket kell megnézni és látható, hogy miért is íródott a cikk. Azt, hogy amerikai ötletet nyúltak le azt miért nem írja meg senki? Ja, hogy akkor be kéne ismerni, hogy az egész magyar sajtót palira vették, a bloggerek nem ismerik a google keresőt, és mégy egy magyar termékdíj is kirepült! Az eredeti ötlet és a csokikreáció webcíme: http://www.chocomize.com/ , na ″Csillag″-om, ehhez írj valamit Kedves Edina, részben épp arról szól az írás, hogy a ChocoMe inkább marketingben komoly, mint termékben. Azt is tudom, hogy az ötlet egy amerikai eredeti francia másolatának a másolata. A szövegben pedig sok más termék is előkerül, a képeken egyáltalán nem is szerepel ChocoMe - nem véletlenül. A linkek jó része is versenytársaikra mutat. Kedves Zoltán, attól, hogy módszeresen ismétli a KAKAme nevét a cikkében és forrás megjelölése nélkül akarja elmismásolni az amerikai chocomize ötletét, csak az elköteleződése mellett vall. A valóban értéket hordozó magyar kézműves csokoládék tized ennyi publicitást sem kapnak, nem hogy magyar termékdíjat! A blöfcsoki gyártó cég honlapján összeszámolhatja, hogy mennyi médiafelületen sikerült eladnia a lopott ötletet, akik közül egyik sem kérdőjelezte meg, hogy mitől magyar az ötlet és mitől magyar a termék, amikor egyetlen egy alapanyaga sem magyar Kedves Edina, marketingszempontból ″sajnos″ nem lehet megkerülni a ChocoMe jelenséget. elkötelezett éppen hogy nem vagyok feléjük, a múlt héten egy másik fórumon épp ezért kaptam a fejemre... Megerősítem: nem véletlenül szerepel a képek között a Terfézia, a kézművesbonbon.hu, vagy a Csokissimo - ezek nagyobb hozzáadott értékében ugyanúgy hiszek. A hazai alapanyag egy másik kérdés: a legtöbb minőségi csokigyártónk belga és holland alapanyagokból dolgozik - sajnos a kakaótermelésünk elég gyenge lábakon áll. http://www.mediapiac.com/blogzona/branding-blog/Kicsi-csokicsodak-es-a-marketing/7484/

Ajánlott cikkek
Lakótér - 300 inspiráló helyiség
Lakáskultúra Piactér