A vásárlás új dimenziói

Csendes Eszter
2014. január 29. 11:45

Imhaus néven fürdőszoba szalon nyílt Budaörsön. A német tulajdonú cég a megszokottól eltérő vásárlási modellt alkalmaz, melyet egy alapos fogyasztói felmérés alapján alakítottak ki. Az új szisztéma ötvözi az online kereskedelmet és a tanácsadást.

Kísért a múlt?


Az előzetes igényfelmérések azt mutatták, hogy a magyar vevőket zavarja a túl nagy termékkínálat, melyből a kellő ismeretek hiányában nehéz a jó választás. A bemutatóteremben rendelkezésre álló idejüket gyakran keresgélésre és különböző márkák összehasonlítására fordítják, így nem jut elegendő figyelem magára a tervezésre. Emiatt a végeredmény gyakran nem felel meg az előzetes elvárásoknak, nem lesz praktikus, ráadásul drága is. A kutatások eredményeinek tudatában, a fogyasztói trendekre reagálva határozták meg az imhaus azt az új üzletpolitikát, melyben ötvözik az online kereskedelmet és a tanácsadást. A rendszer Magyarországon kerül először bevezetésre és a fogadtatástól függően terjesztik ki további országokra.


 
 


Egy fél életre választunk fürdőszobát


Az is kiderült a felmérésből, hogy a magyarok életük során két, maximum három alkalommal újítják fel a fürdőszobájukat, így az ehhez szükséges tapasztalat nem áll rendelkezésükre. Az imhaus csapata ezért különös figyelmet fordít arra, hogy szakszerű segítséget adjon, és bármilyen méretből és pénzügyi keretből a legjobbat hozza ki a vevők számára. Ez volt a másik indok, amiért bevezette ezt az új vásárlási szisztémát, melyben meghatározó szerepet töltenek be a szakképzett tanácsadók.


 
A 841 nm-es szaküzletben nem hagyják magukra az érdeklődőket, hanem egy tanácsadó kíséretében néznek körül és választhatják ki a nekik tetsző és egyben szükséges elemeket, amelyeket a végén egy 3D-s látványtervben tudnak megtekinteni. Így még azelőtt láthatják a terv előnyeit és hátrányait, mielőtt indokolatlan költekezésbe kezdenének. Az online rendelési rendszerben pedig azonnal megrendelhetik a valóban szükséges és jól illeszkedő elemeket.
 
A szalon mögött álló webáruház teszi lehetővé, hogy az üzletben csak egy szűkebb termékkínálatot vonultassanak fel, mintegy kedvcsinálóként és egyfajta sorvezetőként, bemutatva, milyen elemek szükségesek egy fürdőszoba kialakításához.
Igény szerint helyszíni felmérés is kérhető az imhaus tanácsadóitól, hogy pontos és szakszerű legyen a felmérés. A helyszíni szemle után könnyebben ki tudják alakítani a tanácsadóval közösen a legideálisabb fürdőszoba tervét.


A magyar piacon már ismert márkák mellett a németországi sztenderdeknek megfelelő új termékcsaládokat is bemutat az imhaus - így a választás szabadsága mellett a minőség biztonsága is garantált.


Kapcsolódó cikkeink:


Dekoratív fűtőtestek a fürdőszobában


Műtárgy a mosdóban


Több egy zuhanynál


Fürdő természetesen

1/3

imhaus


A Lakáskultúra Online ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legújabb lakberendezési trendekért, kreatív ötletekért és a magazinnal kapcsolatos friss infókért!
Ajánlott cikk címe: A vásárlás új dimenziói
Hozzászólások
Nagyhangú
2016. február 3. 13:23

Hónapokig hitegettek, November 24.-én befizettem több mint félmillió forintot az "álomra" amit megterveztek. Február harmadika van. A megrendelt termékek mind a mai napig nem érkeztek meg. A burkolótól eddig kétszer kértem új időpontot. Január közepére kértem a szállítást, a termékek javarészt már a kifizetéskor raktáron volt. Január elejére az összes termék beérkezését ígérték. Nem ajánlom a céget, és minden fórumot megragadok, hogy ezt a véleményem megosszam. Az ügyintéző hol az egyik, hol a másik beszállítóra hivatkozik. Ma elálltunk a megrendeléstől. Rettegek mikorra utalják vissza az összeget, hogy újra álmodhassak.

Ajánlott cikkek
Lakótér - 300 inspiráló helyiség
Lakáskultúra Piactér